godišnja doba u teglicama – e-knjiga sa savjetima i receptima za pripremu najfinije zimnice

Moja avantura s pripremom zimnica krenula je čisto iz praktičnih razloga. U ljetnoj sezoni vrt bi dao jako puno plodova, ali zamrzivač u koji smo mogli spremiti te iste plodove, svježe ili termički obrađene, bio je toliko malen da su u njega jedva stala dva kalupa za led i jedan sladoled.

Tada je spremanje sezonskih plodova u teglice bio jedini način kako sačuvati maleni komadić godišnjeg doba da bi u njemu uživali i ostatak godine. Kao svaki početak, ni ovaj nije bio pretjerano uspješan, ali s vremenom sam počela otkrivati male trikove zahvaljujući kojima je zimnica svake godine bila sve bolja.

U međuvremenu smo nabavili novi zamrzivač, ali se spremanje povrća, voća i bilja u teglice toliko uvuklo pod moju kožu da sada baš guštam u tome. Mislim da sam se malo zaljubila!

Bez obzira na svu moju ljubav, tisuće failova koje sam imala u zadnjih par godina izrade zimnica nisu se nikako mogli izbjeći. To su one malene greškice ili neki zanemareni detalji zbog kojih moraš baciti u vjetar cijelo popodne branja cvjetića od bazge (not funny!).

Eee ja sam sve te moje failove odlučila sakupiti na jednom mjestu, pretvoriti ih u “pripazite na…”, “punite vrelo u vrelo…”, “stavite odmah namakati…” da bi vi mogli raditi zimnice bez velikih upitnika iznad glave. Nadam se da sam u tome uspjela.

I tako je nastala ova digitalna knjiga (shvatila sam, knjiga je!😊).

Što sve mogu naći u knjizi?

Knjiga se osmišljena tako da vam da poguranjac kako bi ove godine i vi započneli s izradom zimnica..

Na 134 stranice naći ćete:

  • osnovne upute o različitim tehnikama izrade zimnica
  • savjete o posuđu i namirnicama koje su vam potrebne
  • upute za sterilizaciju teglica i izradu sigurne zimnice
  • upute za skidanje tvrdoglavih etiketa
  • popis sezonskih namirnica za izradu zimnica po godišnjim dobima
  • 30-ak recepata – što jednostavnih, što kompleksnijih
  • toooooooonu caka i cakica koje sam ja kroz godine zeznula pa da vi ne morate

Puštam vam mali sneak peak da prolistate i dobijete dojam…

Kako mogu kupiti knjigu?

Ako vam se mali sneak peak sviđa, kliknite dole na botun na kojem piše “klik-klik za kupovinu”. Klik-klik će vas odvesti na link gdje klinete “Buy this”, upišete svoje podatke i kupite. S obzirom na to da je knjiga u digitalnom PDF obliku, stranica će vas odvesti na link gdje možete preuzeti knjigu.

Cijena knjižice je 12€. Cijena je izražena u eurima bez PDV-a. On će biti obračunat na kraju kupovine. Kada se budete odlučili na kupovinu Gumroad prebacuje cijenu knjižice u američke dolare (USD). Da se ne prepadnete kada se brojka na cijeni promijeni. 🙂

Mogu li knjigu isprintati?

Knjiga je pripremljena u A4 formatu te je složena tako da je spremna za print. Slobodno je isprintajte da je imate u ladici ako vam zatreba. Možete ju isprintati i u A5 formatu, super ispadne!

Da bi vam knjiga bila “pravilno” isprintana, primijenite ova dva savjeta:

  1. Naslovu stranicu printajte odvojeno.
  2. Knjiga je složena tako da se neke priče protežu na dvije strane te svaki recept ima pripadajuću fotografiju. Kako bi vam sve bilo lijepo složeno pripazite da vam, ne brojeći naslovnu stranu, neparna stranica uvijek bude ona lijeva, a parna ona desna (1. i 2. stranica jedna su uz drugu – 1. stranica je lijeva, 2. je desna strana na papiru; 3. i 4. jedna su uz drugu – 3. stranica je lijeva, 4. je desna strana na papiru itd.)
Mogu li knjigu dijeliti dalje?

S obzirom na to da je knjiga u cijelosti moj kreativni rad (uz pomoć meni dragih ljudi) u koji je uloženo puno vremena, truda i znanja, zamolila bi vas da je ne kopirate i dijelite dalje. Ako znate nekoga kome bi se knjiga mogla svidjeti slobodno ju/ga uputite na ovaj post. Tekstovi, recepti i fotografije zaštićene su Zakonom o autorskim i srodnim pravima.

I što kada nešto pripremim iz knjige?

Slobodno mi pišite! Javite mi se slobodno s fotkama teglica, dojmovima, pohvalama, kritikama i prijedlozima ako ih imate… Jako, jako, jako se veselim vidjeti vaše avanture. I hvala vam što ste ovdje! 🙂

I ako nešto pripremite i podijelite na društvenim mrežama, slobodno me tagirajte (IG @ivafi_healthylittletooth ili FB Healthy Little Tooth) i dodajte #GodišnjaDobaUTeglicama kako bi vas mogla lakše pronaći.

Kako se drugima svidjela knjižica?

Ako ne želite propustiti i ostale avanture u koje ću uletiti s vremenom, puštam vam kućicu pa se možete pretplatiti na blog.

Šaljem vam zagrljaje!

Svaka riječ dobro je došla..